Polityka prywatności aplikacji Kontenery

Polityka Prywatności

aplikacji mobilnej Kontenery

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejsza Polityka Prywatności (zwana dalej „Polityką Prywatności”) określa sposób zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych koniecznych do realizacji usług świadczonych za pośrednictwem aplikacji mobilnej (zwanej dalej „Aplikacją”) przez firmę Usługi Informatyczne ACME

2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Administratorem danych osobowych jest firma Usługi Informatyczne ACME, z siedzibą w Gliwicach, ul. Piwna 1/7, 44-100 Gliwice, NIP 631-102-13-03 (zwana dalej „Administratorem”).

3. Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji.

4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że udostępnianie przez niego danych osobowych i informacji o lokalizacji jest dobrowolne. Udostępnianie Administratorowi danych osobowych i informacji o lokalizacji przez Użytkownika nastąpi po zaakceptowaniu Polityki Prywatności w Aplikacji.

5. Użytkownik ma możliwość wyłączenia przesyłania informacji o lokalizacji.

5. Dane osobowe i informacje o lokalizacji, udostępniane przez Użytkownika, nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim.

6. Niniejszym Użytkownik akceptuje zasady zawarte w Polityce Prywatności i w Regulaminie.

§ 2 Dane zbierane automatycznie

1. Administrator zbiera dane osobowe i informacje o lokalizacji wyłącznie w celu zapewnienia poprawnego działania Aplikacji,

2. Administrator zbiera dane dotyczące użytkowania Aplikacji. Zbieranie danych opisanych w zdaniu poprzednim odbywa się automatycznie (zwane dalej „dane zbierane automatycznie”).

3. Dane zbierane automatycznie nie umożliwiają jednoznacznej identyfikacji Użytkownika.

4. Dane zbierane automatycznie mogą służyć Administratorowi do poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności w przypadku wystąpienia błędu Aplikacji. W sytuacji opisanej powyżej, dane zbierane automatycznie będą dotyczyły błędu Aplikacji, w tym stanu urządzenia mobilnego Użytkownika w chwili wystąpienia błędu, identyfikacji urządzenia mobilnego Użytkownika, fizycznej lokalizacji urządzenia mobilnego Użytkownika w chwili wystąpienia błędu.

5. Nie ma możliwości zmiany bądź usunięcia danych zbieranych automatycznie.

§ 3 Zbieranie danych osobowych

1. W trakcie rejestracji w Aplikacji i korzystania z Aplikacji, Administrator może domagać się podania przez Użytkownika danych osobowych, w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora za pośrednictwem Aplikacji.

2. Dane osobowe Użytkownika zbierane w sposób określony w ust. 1 powyżej obejmują m.in.: adres e-mail, informacje o koncie (nazwa Użytkownika, hasło, indywidualne ID Użytkownika), zdjęcia, dane lokalizacyjne (GPS).

§ 4 Przetwarzanie danych osobowych

1. Zebrane dane osobowe Użytkownika będą wykorzystywane przez Administratora celem dostarczenia wybranej przez Użytkownika usługi.

2. Dane lokalizacji Użytkownika, mogą być używane przez Administratora w celu dokonania obliczeń związanych z innymi informacjami np. odległość do najbliższego kontenera. Informacje wskazane w zdaniu poprzednim będą udostępniane Użytkownikowi w Aplikacji.

§ 5 Prawa i obowiązki Administratora

1. Administrator zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celu spełnienia obowiązków wynikających z art.28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Administrator gwarantuje zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności uniemożliwiających dostęp do nich nieuprawnionym osobom trzecim, lub ich przetwarzania z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zapobiegających utracie danych osobowych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.

3. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji przez Administratora usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji.

§ 6 Prawa i obowiązki Użytkownika

1. Usuwanie danych osobowych:

a. Usunięcie danych z urządzenia: Użytkownik może usunąć dane aplikacji, w tym dane podręczne i wszystkie dane aplikacji, korzystając z funkcji zarządzania aplikacjami dostępnej w ustawieniach systemu operacyjnego urządzenia. Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami systemu operacyjnego dotyczącymi zarządzania pamięcią i aplikacjami.

b. Usunięcie danych z serwerów Administratora: Aby usunąć swoje dane osobowe z serwerów Administratora, Użytkownik powinien wysłać prośbę o usunięcie na adres e-mail: biuro@acme-gliwice.pl. Prosimy o dołączenie niezbędnych informacji umożliwiających identyfikację konta Użytkownika, abyśmy mogli przetworzyć prośbę. Usunięcie danych zostanie zrealizowane w ciągu 30 dni od momentu potwierdzenia tożsamości Użytkownika i otrzymania prośby.

c. Skutki usunięcia danych: Użytkownik powinien być świadomy, że usunięcie niektórych danych z urządzenia może nie wpłynąć na dane przechowywane na serwerach Administratora. Usunięcie danych z serwerów może uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji Aplikacji lub całkowicie uniemożliwić korzystanie z Aplikacji, jeśli dane te są niezbędne do jej działania.

2. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących procesu usuwania danych, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@acme-gliwice.pl. Jesteśmy do dyspozycji, aby pomóc w zarządzaniu danymi osobowymi.

3. Administrator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności. O wszelkich zmianach Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem Aplikacji. Nieakceptacja nowych warunków polityki prywatności będzie równoznaczna z koniecznością usunięcia Aplikacji.